بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه زمانی تپش قلب نگران کننده است؟ | علائم حمله قلبی را بشناسید یک خبر خوب برای طرفداران شکلات! هورمون اکسی توسین؛ درمان آلزایمر چه زمانی کلسیم بهتر جذب می‌شود؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید

  • کد خبر: ۲۲۲۹۳۰
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا شاهد افزایش ابرناکی و وزش باد شدید در سطح استان خواهیم بود و برای نیمه غربی و جنوبی، رگبار پراکنده باران توأم با رعدوبرق پیش‌بینی می‌کنیم.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی در خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی هم اکنون جوی پایدار در سطح استان حاکم است و فقط از شهرستان سبزوار گزارش گردوغبار را داشته‌ایم.

وی افزود: هم اکنون شاخص کیفیت هوای مشهد در حال حاضر ناسالم برای گروه‌های حساس است و این روند تا روز یکشنبه ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا شاهد افزایش ابرناکی و وزش باد شدید در سطح استان خواهیم بود و برای نیمه غربی و جنوبی، رگبار پراکنده باران توأم با رعدوبرق پیش‌بینی می‌کنیم.

گفتنی است روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد در استان شدید همراه با گردوخاک، بروز خسارت و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

تا روز دوشنبه نیز روند افزایش دما را در استان خواهیم داشت، اما در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه به طور موقت به ویژه در دمای روزانه، کاهش دما رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی در مشهد بین ١٢ و ٢۵ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۶ درجه و در سردترین ساعات به ١۴ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۵ درجه و سرخس با دمای ٣٠ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با ۴٣ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->